Pernah Tak??

Pernah tak, kau dah create post kat blog kau, kau dah taip macam macam, panjang panjang, last last kau rasa macam tak nak pulak teruskan, apatah lagi publish..? Aku pernah. HAHAHAHAHAHA... Buktinya dah makin bertambah draft post aku untuk disadaikan entah berapa lama lagi. Mungkin lagi setahun?? Kuikuikui...

Pernah tak, kau dah buat apa yang aku taip kat atas ni, lepas tu disebabkan tak jadi nak teruskan mengarang *buat sementara waktu mungkin*, tiba tiba muncul idea yang random dan post tu yang kau publish..? Aku pernah. HAHAHAHAHAHA.. Buktinya, ini adalah salah satu post random yang aku publish setelah mengarang DUA post baru lain yang aku sadaikan bersama post post lama kat draft. Sebelum ni pun pernah gak buat post random macam ni. Eheheheh..

Ikutkan aku dah tulis macam macam kat paragraph yang ni. Tapi aku delete. Sebab malu pulak kalau orang baca. Wakakakak.. Haih~ susah betul jadi aku ni. Banyak sangat benda dalam fikiran.

Ok. Cukuplah. Asyik karang delete karang delete sampai tak tahu nak taip apa lagi. Hahahaha..


Comments

Popular Posts