~ Random Thoughts ~

Entah apa yang aku nak bebelkan kat sini.
Banyak kali dok pikir apa nak taip kat blog ni, tapi banyak kali gak tak jadi.
Sebab kadang-kadang aku rasa macam not worth it.
Kadang-kadang aku rasa macam tak perlu nak cerita kat public.
Kadang-kadang aku rasa macam tak patut aku cerita.
Tapi paling selalu, stuck with ideas apa nak taip. Haha..
Yang peliknya bila muncul random thoughts macam sekarang ni, laju je aku taip.
Laju je idea mencurah-curah keluar.
Pelik. Haha..
Padahal sebelum post ni muncul, ada 2 lagi post aku "terbengkalai" kat draft post sebab tengah tengah taip, tiba-tiba idea hilang.
Gone with the wind.
Poof!
Hehe.. Pastu tiba-tiba muncul idea pasal random thoughts, haaaa..
Inilah hasilnya!
Random sangat ni. Hehehehe..
Belasah laa. Asalkan termakbul gak niat aku nak taip something.
Ikutkan sebelum aku tukar tajuk post ni jadi ~ Random Thoughts ~, aku nak letak tajuk "Jodoh .....". Lebih kurang macam tulah. Kengkonon nak cerita pasal kisah aku.
Last last tak jadi *tengok, mencurah-curah lagi idea nak taip, ek ehhh*.

Dah laa tu.
Nanti aku fikirkan patut ke tak patut aku publishkan 2 draft post aku, dan post cerita Jodoh tu.
Tak pun apa kata sesiapa yang baca post ni, bagi cadangan. Hahaha..
Kalau adalah kan yang baca.
Actually aku nak gak tahu sapa yang baca blog aku ni.
Ada chatting box pun sunyiii je.
Komen pun sunyiiii jugak. Hahaha..
*kau tak pemes, sedar diri sikit*

~ Oklah ~
~ Asta La Vista, Bebeh ~
~ See Ya Later, Alligator ~

Comments

Popular Posts